• Regulamin

  REGULAMIN SKLEPU- POLITYKA PRYWATNOŚCI

 § I   Strony transakcji

1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania przez Sklep Internetowy sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, a tym samym korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego  dostępnego pod adresem www.unotel.pl oraz z oferowanych za jego pośrednictwem usług.
2. Sklep jest własnością firmy UNOTEL Krystian Klimczak posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP:4990251541, REGON: 331359928 adres do korespondencji Rusko 16A 76-150 Darłowo.
3. Zamawiającym może być tylko przedsiębiorca w rozumieniu Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004 roku, nr 173, poz. 1807).
Uwaga! Nie prowadzimy sprzedaży konsumenckiej w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego

Wszelką korespondencję, zwroty prosimy kierować na adres siedziby Firmy.

§ II   Oferta sklepu

1. Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto - zawierają podatek VAT 23%.
2. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
3. Oferowane przez nas produkty pochodzą od renomowanych producentów, a podane specyfikacje z materiałów przez nich publikowanych.
4. Niektóre z oferowanych produktów mogą być w danej chwili niedostępne lub mogą być produktami zamówieniowymi (o czasie realizacji powyżej tygodnia), jeśli zajdzie taka okoliczność zostaną Państwo niezwłocznie o niej poinformowani przez pracownika sklepu.

§ III   Zamówienia

1. Zamówienie można złożyć, na stronie www.unotel.pl, telefonicznie, bądź na skrzynkę mailową podaną na stronie sklepu.
2. Zamówienia mogą być składane zarówno przez Klientów posiadających swoje indywidualne konto na stronie www.unotel.pl (Klienci zarejestrowani), jak również przez Klientów, którzy takiego konta nie posiadają (nowi Klienci).
3. Utworzenie indywidualnego konta Klienta następuje poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie www.unotel.pl .
4. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu.
6. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia złożonego przez nowego Klienta jest określenie rodzaju i ilości zamawianych towarów oraz prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia udostępnionego podczas procedury zamawiania towarów. Prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia oznacza podanie przez Klienta co najmniej następujących danych:
a. dane osobowe (imię, nazwisko), w przypadku firm nazwa firmy oraz numer NIP,
b. dane teleadresowe (ulica, kod pocztowy, miasto),
c. numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie i weryfikacja zamówienia,
Nieprawidłowo wypełnione formularze nie zostaną przez Sklep  przyjęte do realizacji.
7. W przypadku wystąpienia niejasności dotyczących przesłanych formularzy Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji lub zmiany warunków zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji sklep  obowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
8. Sklep   zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, ich wysokość podana zostaje przy potwierdzeniu przez sklep zamówienia.
9. Zamieszczone na stronach sklepu informacje o towarach są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 w związku z art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego. Klient wypełniając formularz zamówienia, składa ofertę kupna określonego towaru oferowanego przez Sklep.

§ IV   Formy płatności

1. Kupując w naszym sklepie, mogą Państwo wybierać formy płatności w zależności od własnych preferencji oraz od wybranego sposobu dostawy/odbioru zamówionego towaru:
a: Płatność z góry (przedpłata)
a.1: Przelew bankowy – przesyłka kurierska po przedpłacie należności na konto firmy UNOTEL
a.2: Odbiór osobisty – odbiór osobisty towaru po przedpłacie należności na konto firmy UNOTEL

2. W przypadku wybrania przelewu bankowego jako sposobu płatności towar wysyłamy dopiero z chwilą zaksięgowania na koncie firmy UNOTEL kwoty wraz z kosztami wysyłki.
§ V   Transport

1. Koszt transportu obliczany jest automatycznie w oparciu o wagę i gabaryty wszystkich produktów znajdujących się w koszyku. W przypadku dużych zamówień sklep zastrzega sobie prawo do zmiany kosztów wysyłki w porozumieniu z Klientem.
2. Wszystkie przesyłki wysyłane do Państwa są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone!
3. W przypadku naszego sklepu dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, transportowej lub transportem hurtowni z którą współpracujemy. Sklep  zastrzega sobie prawo do decydowania o wyborze rodzaju transportu. Wysyłając towar do Państwa, Sklep  zapewni sposób opakowania i przewozu odpowiadający właściwościom rzeczy, w szczególności jej nienaruszalność (zgodnie z art. 545 § 1 kodeksu cywilnego).
4. Kupujący jest informowany o sposobie dostawy i planowanym terminie dostawy. List przewozowy wysłany jest do Kupującego drogą mailową, dzięki temu ma możliwość śledzenia przesyłki za pośrednictwem infolinii oraz strony internetowej firmy spedycyjnej.
5. Towar jest dostarczany pod wskazany adres. Pracownik firmy spedycyjnej nie ma obowiązku wnoszenia towaru.

§ VI   Czas realizacji zamówienia

1. Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania pieniędzy za zamówienie na koncie bankowym firmy UNOTEL, lub dnia złożenia zamówienia dla przesyłek kurierskich pobraniowych. Czas realizacji przesyłek paletowych  może wynosić 7 dni roboczych od dnia wpłynięcia pieniędzy na konto firmy UNOTEL. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne lub sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć (w sporadycznych przypadkach nawet do kilkudziesięciu dni), o takim fakcie Nabywca zostanie bezzwłocznie poinformowany.
2. O terminie realizacji zamówienia Klient informowany jest podczas weryfikacji zamówienia (telefonicznej bądź poprzez pocztę elektroniczną), która odbywa się w ciągu 24h (w dni robocze) od momentu złożenia zamówienia.

§ VII   Gwarancje

1. Każdy oferowany przez Sklep towar posiada gwarancje producenta.
2. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu, czyli faktura VAT.
3. Jakiekolwiek problemy techniczne rozwiązywane są przez autoryzowane placówki serwisowe na terenie Polski (wskazane przez producenta/importera), których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera.
4. Jeżeli produkt posiada kartę gwarancyjną produktu i nie została ona wypełniona przez obsługę naszego sklepu, jest ona również ważna z dowodem zakupu.
5. Jeżeli Państwo sobie życzą, możemy również wypełnić kartę gwarancyjną. W takim przypadku prosimy po rozpakowaniu przesyłki o przesłanie jej na adres siedziby firmy UNOTEL Wypełnioną kartę niezwłocznie Państwu odeślemy.

§ VIII   Faktury VAT

1. Do każdego zakupionego w Sklepie produktu dołączana jest faktura VAT. Dane nabywcy są zamieszczane na fakturze na podstawie informacji przekazanych przy składaniu  zamówienia. Za ich poprawność odpowiada nabywca.

§ IX    Wydanie towaru

1. Chwilą wydania towaru jest moment odebrania rzeczy z magazynu firmy, a w przypadku jego wysyłki powierzenie go przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju (art. 544 § 1 kodeksu cywilnego). W przypadku naszego sklepu jest to firma kurierska lub transportowa. Wysyłając towar do Państwa, Sklep  zapewni sposób opakowania i przewozu odpowiadający właściwościom rzeczy, w szczególności jej nienaruszalność (zgodnie z art. 545 § 1 kodeksu cywilnego).

§ X   Zwroty zamówionych produktów

1. Jeśli zakupione produkty objęte były promocją z nagrodą, to w przypadku zwrotu towaru przez Klienta objętego promocją, na podstawie którego to została przekazana nagroda Klient zobowiązany jest zwrócić nagrodę w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu, będą rozpatrywane w przypadku spisania z kurierem PROTOKOŁU SZKODY  w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. Jeśli firma UNOTEL nie otrzyma protokołu szkody w powyższym terminie - nie jest możliwe reklamowanie przesyłki. Reklamacje pisemną wraz z protokołem szkody należy wysłać drogą mailową na adres biuro@unotel.pl  lub listownie na adres UNOTEL, Rusko 16a, 76-150 Darłowo. Rozpatrzenie reklamacji następuje w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
3. Reklamacje dotyczące rozbieżności ilościowych, bądź kompletności przesłanego towaru będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania reklamacji w przeciągu 7 dni od otrzymania przesyłki i przesłanie jej na adres biuro@unotel.pl lub listownie na adres UNOTEL Krystian Klimczak Rusko 16a 76-150 Darłowo. Rozpatrzenie reklamacji następuje w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
4. Konsument  ma prawo do 14 dniowego zwrotu towaru bez podania przyczyny liczonego od dnia sprzedaży. Należy o tym poinformować sprzedawcę drogą mailową: biuro@unotel.pl. Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania.
Zwroty nie są uwzględniane w przypadku towarów:
- ściąganych pod indywidualne zamówienie, spoza oficjalnej strony sklepu;
- kabli ciętych na wymiar;
- produktów wykonanych pod indywidualne zamówienie i wytyczne klienta.
Po tym terminie warunki możliwości zwrotu towaru uzgadniane są z każdym klientem osobno. Konsument ponosi koszty zwrotu przesyłki towaru.


§ XI   Postanowienia końcowe

1. Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
2. Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celach informacyjnych i są wyłączną własnością tychże firm.
3. Zawartość Sklepu  nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 kodeksu cywilnego. Informacje dotyczące towaru prezentowanego na stronie Sklepu  są zgodne z danymi katalogowymi producentów.
4. Równocześnie informujemy o ochronie danych osobowych (polityce prywatności). Zgodnie z treścią ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 O Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926) dane osób fizycznych przetwarzane są i wykorzystywane wyłącznie w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te nie są wykorzystywane w innych celach np: marketingowych, nie są też udostępniane, współpracującymi  z nami firmom. Każdy zarejestrowany w sklepie klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów w opisach produktów i umieszczonych zdjęciach.
6. Zdjęcia umieszczone przy produktach mogą być zdjęciami aranżacyjnymi, ich zawartość może różnić się od sprzedawanego elementu wyposażeniem, stroną, kolorem itd.

 

              POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO www.unotel.pl
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu www.unotel.pl firma UNOTEL Krystian Klimczak, adres do doręczeń: Rusko 16a, 76-150 Darłowo NIP: 499-025-15-41, REGON: 331359928, adres poczty elektronicznej (e-mail): admin@unotel.pl, zwany dalej „Administratorem” i będący jednocześnie Usługodawcą.
§ 2
CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
1. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówień składanych za pośrednictwem strony internetowej www.unotel.pl, wysyłanych na adres biuro@unotel.pl. Dane w tych celach przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
2. Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego – odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo Telekomunikacyjne, w tym kierowanych w wyniku profilowania, o ile użytkownik wyraził stosowną zgodę.
3. W celu dostarczenia zamówienia dane osobowe są udostępniane operatorom pocztowym lub przewoźnikom wyłącznie w celu dostarczenia zamówienia.
Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z realizacją zakupów będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji zakupów i zamówienia, po czym dane podlegające archiwizacji będą przechowywane przez okres właściwy dla przedawnienia roszczeń, tj. 10 lat. Dane osobowe przetwarzane w celach marketingowych objętych oświadczeniem zgody będą przetwarzane do czasu odwołania zgody.
4. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (po 25 maja 2018 roku – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie oznaczonych danych osobowych jest warunkiem złożenia zamówienia, natomiast konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości zamówienia produktów w sklepie.
6. Dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania, o ile użytkownik wyrazi na to zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie danej osobie profilu w celu podejmowania dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania jej preferencji, zachowań i postaw.
7. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
a) przetwarzane zgodnie z prawem,
b) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
c) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
8. nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej
§ 3
PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA
1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
2. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 1 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: admin@unotel.pl
§ 4
PLIKI „COOKIES”
1. Sklep Usługodawcy używa plików „cookies”. Brak zmiany po stronie Usługobiorcy ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie.
2. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Sklepie. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sklepu, w szczególności tych wymagających autoryzacji.
3. W ramach Sklepu stosowane są trzy rodzaje plików „cookies”: „sesyjne”, „stałe” oraz „analityczne”.
a) „Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Usługobiorcy do czasu wylogowania (opuszczenia Sklepu).
b) „Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym Usługobiorcy przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez Usługobiorcę.
c) „Cookies” „analityczne” umożliwiają lepsze poznanie sposobu interakcji Usługobiorcy w zakresie zawartości Sklepu, lepiej zorganizować jego układ. „Analityczne” „cookies” gromadzą informacje o sposobie korzystania ze Sklepu przez Usługobiorcę, typie strony, z jakiej Usługobiorca został przekierowany, oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty Usługobiorcy na stronie Sklepu. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych Usługobiorcy, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze Sklepu.
d) Usługobiorca ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
§ 5
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
2. Usługodawca udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio postanowienia Regulaminu Sklepu www.unotel.pl, przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
4. Postanowienia niniejszej Polityki Prywatności wchodzą w życie z dniem 25 maja 2018 roku.