Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Wyszukaj w sklepie

Skorzystaj z pomocy wyszukiwarki,
aby znaleźć produkt

zaawansowane

Kontakt

telefon: 794-100-850
e-mail: biuro@unotel.pl

UNOTEL Krystian Klimczak
Rusko 16a
76-150 Darłowo
woj. zachodniopomorskie

Newsletter

Regulamin

Jesteś tutaj: Strona główna / Regulamin

REGULAMIN SKLEPU

§ I   Strony transakcji

1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania przez Sklep Internetowy sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, a tym samym korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego  dostępnego pod adresem www.unotel.pl oraz z oferowanych za jego pośrednictwem usług.
2. Sklep jest własnością firmy UNOTEL Krystian Klimczak z siedzibą w Rusko 16a, 76-150 Darłowo, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP:4990251541, REGON: 331359928.
3. Nabywcą może być jedynie firma lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. Nie sprzedajemy towarów klientom indywidualnym.
Wszelką korespondencję, zwroty prosimy kierować na adres siedziby Firmy.

§ II   Oferta sklepu

1. Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i są cenami netto ( nie zawierają podatku VAT 23%). 
2. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
3. Oferowane przez nas produkty pochodzą od renomowanych producentów, a podane specyfikacje z materiałów przez nich publikowanych.
4. Niektóre z oferowanych produktów mogą być w danej chwili niedostępne lub mogą być produktami zamówieniowymi (o czasie realizacji powyżej tygodnia), jeśli zajdzie taka okoliczność zostaną Państwo niezwłocznie o niej poinformowani przez pracownika sklepu.

§ III   Zamówienia

1. Zamówienie można złożyć, na stronie www.unotel.pl .
2. Zamówienia mogą być składane zarówno przez Klientów posiadających swoje indywidualne konto na stronie www.unotel.pl (Klienci zarejestrowani), jak również przez Klientów, którzy takiego konta nie posiadają (nowi Klienci).
3. Utworzenie indywidualnego konta Klienta następuje poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie www.unotel.pl .
4. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu.
6. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia złożonego przez nowego Klienta jest określenie rodzaju i ilości zamawianych towarów oraz prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia udostępnionego podczas procedury zamawiania towarów. Prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia oznacza podanie przez Klienta co najmniej następujących danych:
a. dane osobowe (imię, nazwisko), w przypadku firm nazwa firmy oraz numer NIP,
b. dane teleadresowe (ulica, kod pocztowy, miasto),
c. numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie i weryfikacja zamówienia,
Nieprawidłowo wypełnione formularze nie zostaną przez Sklep  przyjęte do realizacji.
7. W przypadku wystąpienia niejasności dotyczących przesłanych formularzy Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji lub zmiany warunków zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji sklep  obowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
8. Sklep   zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, ich wysokość podana zostaje przy potwierdzeniu przez sklep zamówienia.
9. Zamieszczone na stronach sklepu informacje o towarach są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 w związku z art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego. Klient wypełniając formularz zamówienia, składa ofertę kupna określonego towaru oferowanego przez Sklep.

§ IV   Formy płatności

1. Kupując w naszym sklepie, mogą Państwo dowolnie wybierać formy płatności w zależności od własnych preferencji oraz od wybranego sposobu dostawy/odbioru zamówionego towaru:
a: Płatność z góry (przedpłata)
a.1: Przelew bankowy – przesyłka kurierska po przedpłacie należności na konto firmy UNOTEL
a.2: Odbiór osobisty – odbiór osobisty towaru po przedpłacie należności na konto firmy UNOTEL

a.3: Przesyłka kurierska pobraniowa – płatność gotówką przy odbiorze paczki (przesyłki kurierskiej).
2. W przypadku wybrania przelewu bankowego jako sposobu płatności towar wysyłamy dopiero z chwilą zaksięgowania na koncie firmy UNOTEL kwoty wraz z kosztami wysyłki.

3.Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

§ V   Transport

1. Koszt transportu obliczany jest automatycznie w oparciu o wagę i gabaryty wszystkich produktów znajdujących się w koszyku. W przypadku dużych zamówień sklep zastrzega sobie prawo do zmiany kosztów wysyłki w porozumieniu z Klientem.
2. Wszystkie przesyłki wysyłane do Państwa są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone!
3. W przypadku naszego sklepu dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, transportowej lub transportem hurtowni z którą współpracujemy. Sklep  zastrzega sobie prawo do decydowania o wyborze rodzaju transportu. Wysyłając towar do Państwa, Sklep  zapewni sposób opakowania i przewozu odpowiadający właściwościom rzeczy, w szczególności jej nienaruszalność (zgodnie z art. 545 § 1 kodeksu cywilnego).
4. Kupujący jest informowany o sposobie dostawy i planowanym terminie dostawy. List przewozowy wysłany jest do Kupującego drogą mailową, dzięki temu ma możliwość śledzenia przesyłki za pośrednictwem infolinii oraz strony internetowej firmy spedycyjnej.
5. Towar jest dostarczany pod wskazany adres. Pracownik firmy spedycyjnej nie ma obowiązku wnoszenia towaru.

§ VI   Czas realizacji zamówienia

1. Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania pieniędzy za zamówienie na koncie bankowym firmy UNOTEL, lub dnia złożenia zamówienia dla przesyłek kurierskich pobraniowych. Czas realizacji przesyłek paletowych  może wynosić 7 dni roboczych od dnia wpłynięcia pieniędzy na konto firmy UNOTEL. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne lub sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć (w sporadycznych przypadkach nawet do kilkudziesięciu dni), o takim fakcie Nabywca zostanie bezzwłocznie poinformowany.
2. O terminie realizacji zamówienia Klient informowany jest podczas weryfikacji zamówienia (telefonicznej bądź poprzez pocztę elektroniczną), która odbywa się w ciągu 24h (w dni robocze) od momentu złożenia zamówienia.

§ VII   Gwarancje

1. Każdy oferowany przez Sklep towar posiada gwarancje producenta.
2. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu, czyli faktura VAT.
3. Jakiekolwiek problemy techniczne rozwiązywane są przez autoryzowane placówki serwisowe na terenie Polski (wskazane przez producenta/importera), których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera.
4. Jeżeli produkt posiada kartę gwarancyjną produktu i nie została ona wypełniona przez obsługę naszego sklepu, jest ona również ważna z dowodem zakupu.
5. Jeżeli Państwo sobie życzą, możemy również wypełnić kartę gwarancyjną. W takim przypadku prosimy po rozpakowaniu przesyłki o przesłanie jej na adres siedziby firmy UNOTEL Wypełnioną kartę niezwłocznie Państwu odeślemy.

§ VIII   Faktury VAT

1. Do każdego zakupionego w Sklepie produktu dołączana jest faktura VAT. Dane nabywcy są zamieszczane na fakturze na podstawie informacji przekazanych przy składaniu  zamówienia. Za ich poprawność odpowiada nabywca.

§ IX    Wydanie towaru

1. Chwilą wydania towaru jest moment odebrania rzeczy z magazynu firmy, a w przypadku jego wysyłki powierzenie go przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju (art. 544 § 1 kodeksu cywilnego). W przypadku naszego sklepu jest to firma kurierska lub transportowa. Wysyłając towar do Państwa, Sklep  zapewni sposób opakowania i przewozu odpowiadający właściwościom rzeczy, w szczególności jej nienaruszalność (zgodnie z art. 545 § 1 kodeksu cywilnego).

§ X   Zwroty zamówionych produktów

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (DZ.U. z 2014r. poz. 827) kupujący będący konsumentem w rozumieniu art.221 kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Z towaru zakupionego w naszym Sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Jednak zwracany towar nie może nosić śladów użycia i musi posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać kopię faktury. Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary niepodlegające zwrotowi, to po zmianie zamówienia odeślemy Państwu fakturę korygującą. Gwarantujemy zwrot ceny produktu oraz kosztów wysyłki w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania, którą prześlemy przelewem na Państwa konto, zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) sprzedający zobowiązany jest zwrócić całość kosztów poniesionych przez kupującego w związku z zamówieniem (kwota równa sumie ceny towaru i kosztów wysyłki DO klienta - koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący).  Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
2. Jeśli zakupione produkty objęte były promocją z nagrodą, to w przypadku zwrotu towaru przez Klienta objętego promocją, na podstawie którego to została przekazana nagroda Klient zobowiązany jest zwrócić nagrodę w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu, będą rozpatrywane w przypadku spisania reklamacji pisemnej w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki.
Reklamacje pisemną należy wysłać drogą mailową na adres biuro@unotel.pl  lub listownie na adres UNOTEL, Rusko 16a, 76-150 Darłowo. Rozpatrzenie reklamacji następuje w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
4. Reklamacje dotyczące rozbieżności ilościowych, bądź kompletności przesłanego towaru będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania reklamacji w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki i przesłanie jej na adres biuro@unotel.pl lub listownie na adres UNOTEL Krystian Klimczak Rusko 16a 76-150 Darłowo. Rozpatrzenie reklamacji następuje w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.


§ XI   Postanowienia końcowe

1. Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
2. Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celach informacyjnych i są wyłączną własnością tychże firm.
3. Zawartość Sklepu  nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 kodeksu cywilnego. Informacje dotyczące towaru prezentowanego na stronie Sklepu  są zgodne z danymi katalogowymi producentów.
4. Równocześnie informujemy o ochronie danych osobowych (polityce prywatności). Zgodnie z treścią ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 O Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926) dane osób fizycznych przetwarzane są i wykorzystywane wyłącznie w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te nie są wykorzystywane w innych celach np: marketingowych, nie są też udostępniane, współpracującymi  z nami firmom. Każdy zarejestrowany w sklepie klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów w opisach produktów i umieszczonych zdjęciach.
6. Zdjęcia umieszczone przy produktach mogą być zdjęciami aranżacyjnymi, ich zawartość może różnić się od sprzedawanego elementu wyposażeniem, stroną, kolorem itd.